Son dakika: Miha Zajc, Fenerbahçe için İstanbul'da


Son dakika: Miha Zajc, Fenerbahçe için İstanbul'da

Fenerbahçe'nin kadrosuna dahil etmek istediği 24 yaşındaki orta saha Futbolcusu Miha Zajc İstanbul'a geldi. Sloven oyuncu Ersun Yanal ve Volkan Ballı ile kulüp binasında görüşecek...

Sarı-lajivert'in kadrosuna dahil etmek istediği 24 yaşındaki orta saha oyuncusu Miha Zajc’ı taşıyan uçak İstanbul'a indi.

Fenerbahçe'nin transfer görüşmeleri için İstanbul'a getirdiği Zajc'in ilk sözleri: "Takıma yardımcı olmaya çalışacağım, kulüpteki durumu biliyorum. Elimden geleni yapacağım. Fenerbahçe'nin Türkiye'deki en önemli takımlardan bir tanesi olduğunu düşünüyorum, bu nedenle oldukça mutluyum. Henüz Fenerbahçe ile bir anlaşmaya varmadım, önce takımla görüşmem gerekiyor.

Buraya ilk kez geliyorum. Buradaki ligin çok önemli olduğunun farkındayım ve daha önce birlikte oynadığım futbolcularla bazıları şu an buradaki külüplerde. Takıma yardımcı olmaya çalışacağım, kulüpteki durumun farkındayım. Elimden geleni yapacağım.

"SALİH BENİM İÇİN EN İYİSİ OLACAĞINI SÖYLEDİ"



Empoli'nin Fenerbahçe'den kiraladığı Salih Uçan'dan kulüp ve ülke ile ilgili olumlu referanslar aldığını söyleyen Zajc, "Salih ile konuştum. Benim için Fenerbahçe tercihimin en iyisi olacağını söyledi" diye konuştu.



Transfer çalışmalarını sürdüren ve bu yönde Sadık Çiftpınar, Victor Moses ve Serdar Aziz'i kadrosuna ekleyen; Tolgay Arslan'la da anlaşmaya varan Fenerbahçe, transferin son saatlerinde Empoli'den Miha Zajc'i de kadrosuna eklemek üzere.

Fenerbahçe Sloven oyuncu için İtalyan kulüple Salih Uçan+3 milyon karşılığında anlaşmaya vardığı öğrenildi. Empoli'nin Salih'ten memnun olduğu ve bu transferde 25 yaşındaki oyuncuya kullanmaya sıcak baktığı ifade edildi.

Orta saha Futbolcusu Zajc, sezon başında da Fenerbahçe'nin gündemine gelmişti fakat bu transferden vazgeçilmişti. iha Zajc, bu sezon Empoli formasıyla ligde 20 maçta 3 gol, 3 asistlik perfonmansı sergilendi.